До Уваги тренерів

Доброго дня колеги! Після того, як ми анонсували ряд документів для подачі заявок ваших команд, багато з Вас запитують, з метою отримання більш детальної інформації. Основне питання пов'язаний зі спортивним паспортом і розмірами стартових внесків. Питання щодо створення Бази Даних АДВУ і введення електронних спортивних паспортів Спортсменів - учасників змагань були обговорені, затверджені членами Виконкому АДВУ 26.04.17. там же вирішено було питання розмерів стартових внесків і внесків за спортивний паспорт. Питання пов'язані зі створенням Бази Даних Спортсменів - учасників змагань і введенням спортивних паспортів, обговорювалося на Конгресі ФВУ. На останньому Виконкомі ФВУ 28.07.17 було прийнято рішення про створення Бази Даних Спортсменів - учасників змагань і введення спортивних паспортів. Більш дітально Ви зможете ознайомитися з Регламентом і Технічним Регламентом на сайті АДВУ і на сторінці ФБ АДВУ. Зараз вищевказані документи проходять процедуру підписання в Міністерстві освіти і науки України та Мінмолодьспорту України. Як тільки документи будуть підписані, то відразу ми оприлюднимо їх на офіційному сайті АДВУ. На даному етапі необхідно провести підготовчу роботу щодо впровадження нововведень. З Вашою допомогою ми зможемо адаптувати Електронні форми отримані від Вас (до 15.09.17.) до Бази Даних. Для того, щоб встигнути зареєструвати таку кількість Спортсменів - учасників (в минулому році було 100 команд) до 30.09.17. і відправити командам до першого туру спортивні паспорта. До нашіх планів входить провести чемпіонат з 5 турів (включаючи фінал) по п'яти віковим групам. Часу достатньо, щоб встигнути почати чемпіонат на початку жовтня при Вашій підтримці. З повагою Ваш колега Вадим Тищенко.